1 Kasım 2012 Perşembe

01 Kasım 2012

Selam,

Dün yazamadım çünkü canım istemedi , karşımda hergün gördüğüm teyzenin oğlu öldü ve onu ve halini görünce herşey pek bi anlamsız oldu benim için....

Bugün çocuklarla çalıştık çalıştık neticesinde Esen 100 Emre 98 aldı yazılı sınavdan, tabikide çok mutlu oldum :)

Ben bazen anlatmak istediğim şeyi finale geldiğimi sandığımda bi bakıyorum daha başlamamışım yada karşımdaki insan daha olay yerinde değil... Bu beni çok sıkıyor , ilkokulda olsam ok de 42 deyken anlatamayışlarım beni benden alıyor.

Süepr ötesi bir dolma ve ötelerin önünde bir börekle yeniden sahalara döndüm , başlangıç olarakta tarhana çorbasıyla efsane oldummmmmmmmmmm :)

Temizlik yaptım , yemek yaptım, insan oldum bi süreliğine, çamaşır da yıkadım, az sigara içtim ( galiba bırakacağım ben bunu) , gel görki gereksiz de olsa bişey konuşmak istediğim zaman ona anlatamıyorum. Anlatmak yada anlatablmek isimli bir kurs varsa katılmazsam ne olayım yani . Şarkıyı verdim gitti :)




Hayata devam tatlısı yemek suretiyle 8 gün kaldı diyorum ve içimi ve şevkimi bitiren herkese MERSİ diyerek kapatıyorum.

Ya bi CV konusu bukadar nasıl uzar  şaka gibi ve hala bana şaka yapıldığını sanıyorum , gerçek olamayacak kadar şaka yaniii :)

2 gündür bu esma olayını unuttum yani sadece 1 gün yaptım , nasıl bir insanım ben????


Sevdiğim herkesi çok seviyorum ve seveceğim. 

Not: Hatalı benim , hatalı benim, akışına bırakıyorum , akışına bırakıyorum :)))


Hakkaten bıktım artık fahişe gönüllerden....................................


Kiss+es

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder