30 Ekim 2012 Salı

30 Ekim 2012

Selam,

Bugün en huzurlu sıkılma günümü yaşadım ev boş kafam sakindi . Herkes iş günü olduğu için bedbaht mailler atarken ben iş günü olduğu ve evde kimse olmadığı için mesuttum.

Arka plan için iyi bir fotoya ihtiyacım var herşeyden önce ama malikane büyük olunca hangisini koyacağım bilemiyorum. Çok acayip bir akşam yemeği yedim (yaptım) bu gece sahip olduğum organın adı MİDE ise zor geçer yok değil çuval gibi bişeyse ne mutlu bana yanii. Haziran ayından beri bukadar yemek yemedim ben pöööööfffffffff yani :((

Birazdan 80'lerin yeni bölümü başlayacak ve ben geçmişe gömüleceğim gene  tuzlu çekirdek ile :) sonrada ergun plak haftanın şarkısını verince yine ühüüü ühüü durumları.

Kıyafet almam lazım Gamzenin nişanı için ve bunu bir an önce yapmam lazım ve fakat henüz başlamadım al sana yeni bir uğraş

Bazı şeyleri yazıyor yada konuşuyor olmam lazım akıl hedeflenen minimum yerde dursun diye ama onları da yapamamdım. Ya benim bile içim bayıldı.

Ceyhun demiş ki,
Kendisine konduramaz katilliği insanoğlu/ Can almadım der her suçlu/ Cinayet gibidir aşk acısı/ Ve yakalanmak için delil bırakmaz bazıları.

Şarkı olarak bu ara hastasıyım bunun



Bulut atlasını çok merak ediyorum ama en çokta gidebilecekmiyim acaba onu bilmiyorum.

Kek yapmam lazım , sigara içmem lazım, çekirdek hazırlamam lazım, çok yedim hareket etmem lazım..... Şeytan diyor büyük parka kadar yürü .

Özlediğim insanlar var demiştim ya Yasemin seni çok özledim , çok özledim, çok özledim.

İstanbula ilk yerleştiğimde aşık olduğum şehre geldim demiştim ve öyleydi ama yolu paylaştıkların çok önemli hayatta , yol çok önemli ve seçimlerinde....

İzmire dönerkende pek sevinçliydim ve komediye bak aynı yolculardık artık aşkı hatırlamıyordum bile :))

Yallah bana yazdıklarımdan benim de canım sıkıldı. Güzel bir akşamla gülmek ve eğlenmekle finali yapalım .

Kiss + es




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder