11 Ekim 2012 Perşembe

11 Ekim 2012

Selam bugün biraz geç başladım

Saat 15.45 ama aşağıda bambaşka bi saat dilimi görünüyor bu parelel evrenlemi alakalı yoksa benmi settings de beceriksizim acaba karar veremiyorum :))

Günün kız ismi: Verda  Erkek İsmi : Toygun

Bayrama çok az kaldı gene baygın ve birbirinin tekrarı misafircilik oynananacak ve yine Ankarada olamayacağım...

Akşam Yemeği : Nohut , pirinç pilavı , salata , yoğurt ve soğan :) Gülümseme hayatıma başka bir bakış açısı katan soğan içindi.

Alternatif Akşam Yemeği : Pizza ayran / Sucuk ekmek ayran / Peynir ekmek çay

Dinlemek istediğim şarkı : Kıraç - Bir garip aşk bestesiyim

http://www.youtube.com/watch?v=7NaNdIL0mQc

Kitap : Hala bitmeyen safir gül - okuyamıyorum kafam başka yerlerde

Meteoroloji : Şortla balkonda oturma seviyesinde 28 selsiyus

Oje Rengi : Parlement Mavisi

Ev Durumu : Hala çocuklar evde + arkadaşları

İlk defa gidilen eve alınabilecek hediye : Ben alacaksam bardak çanak , bana alınacaksa Iphone 5 lütfen:)

Dün akşam Süleymanı seyretmedim daha iyi bişey yaptım

Abim yarın 18.00 uçağıyla geliyormuş Ceyhun yattı neyazıkki :((

Şans : Başımın üstünde yeri var buyursun gelsin.

Saat 4 olmuş olsun oda iyi.

Evim şahanede iğrenç ötesi bi banyo yapıldı ağlamak istiyorum!!!!

Hiçbi kıyafetim üstüme olmuyor zayıflamanın kötü yanı olabileceğini hiç düşünmemiştim , doyumsuzum ben biliyorum .

Kafa doktoruna gitmem lazım.

Öperim sigara içmem lazım. Yarına kadar benden bişey çıkmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder