29 Ekim 2012 Pazartesi

29 Ekim 2012

İYİKİ DOĞDUN CUMHURİYETİM
İYİKİ DOĞDUN ÜLKEM
İYİKİ DOĞDUN VATANIM
İYİKİ VAROLDUN , VARETTİN BU HALKI SEVGİLİ ATAMMMMMMM

Anıtkabir'e gidemedim, İzmirdeki kutlamalara da katılamadım ama kalbim hep heyecanla attı ve televizyonda, internette kutlamaları takip ettim . Ve tabii biber gazlarını , jopları, yerlere atılan bayrakları, terörist gibi darp edilen bu ülkenin insanlarını da gördüm. Daha da çok gururlandım bugün , daha da çok inandım bu rejime dokunamayacaklarına...



Bu fotoğraf öyle çok şey anlatıyorki

Yarın okullar açılıyor haydi bakalım aynı koşturmaca aynı at yarışı sahneleri başlayacak.


Kız ismi : Neşe / Dünya / Hayat        Erkek İsmi : Barış / Ata

Yemeklerimiz : Karnabahar kızartması (ekşili) , ızgara köfte , pilav ve yoğurt

Tatlılarımız : Baklava ( bayramdan kalan)

İçeceklerimiz : Su ve suyla güzelleşen her içecek

Kitabımız : Okumaya başlayıp devamını beceremediğim bir klasik ( Kafadan hastamıyım ben neden klasikleri okuyamıyorum? )

Dün akşam bir Esma öğrendim bu akşam başlayacağım gelişmeleri takip edelim ltf :)

Erken kararan hava dışında sonbahar ve kıştan oldukça memnunum ama karanlık içimi sıkıyor.

Hissim: Bu yakında bi piyango vuracakmış bana gibi geliyor

Her kafadan bi ses çıkıyor bugün evde , eğlence diz boyu yani bu sebeple kesiyorum .

Öptüm .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder