16 Ekim 2012 Salı

16 Ekim 2012

Eğer bugün yarın yada öbürgün becerebilirsem blogun adını şöyle değiştireceğim " 3 odaa 1 saloon günlükleri" beceremezsemde becermişim gibi hissedeceğim yinede.

Bugün sadece teşekkürü bir borç bildiğim mümtaz şahsiyetlere yazacağım

- Bu yeni ay sonrası benim burcum olan Kovaların ve diğer bikaç burcun hayatının süper olacağını yazarak beni inandırmış olan astrologlar çok teşekkür ederim gene bi halt olmadı

- Bugün akşam 80ler dizisini seyrederken beni arayacak tüm zatlar varolun ama açmayacağım ne notebooku nede telefonları

- Bitiremediğim kitabı yazan sevgili yazar sen zaten her nerede yaşıyorsan bigün sana da versin Allah sende bu duyguyu yaşa hatta bunu Ece Temelkuran kitaplarıyla falan yaşa yaniiii

- Belime sürekli aynı noktadan ağrıyı sokan fıtığım seni aldırmayacağım hep içimde kalıp benimle yaşayacaksın anladın mı?

- Konuşurken zonkkk diye konuşmayı kesen yada diğer hatta patron var kapatmam lazım diyerek ve kapatarak beni ağzım açık kalmış şekilde bırakan hercinse mesut olmalarını diliyorum.

- Gördüğüm ve almak istediğim 74 adet ayakkabının mantıklı olarak kaçına ihtiyacım olduğunu düşününce ve rakam 21 çıkınca kapitalizm denen sisteme küfürlü teşekkür ediyorum.

- Bu şehirde istavrit kelimesinin sarı kanat olarak algılanmasını sağlayan balıkçı toptancılarına çok mersi diyorum. İstavriti bilmeyen çocuklar yetişiyor burda.

- Neriman teyzeyi ve davranışlarını çok beğeniyorum.

- Annemin bayram kavurmasına peşinen teşekkür ediyorum.

- Saçlarımın boyadığım günden beri hala kırmızı gibi olmasını sağlayan kolleston köpük arge departmanına çabalarına sağlık demek ve insanların güzelleşmek uğruna nasıl şebeğe dönüştüklerini üzerimde denemelerine bravooo diyorum.

- Çamaşır asmak ve  bulaşık makinası boşaltmak işlemlerinde hiç yardımcı olmayan üreticilere baya bayaaa teşekkür ediyorum.

- Tersten kalkmış gibi görünsemde aslında düzden kalktım , en azından kalkabildim teşekkürler Allahım

Bitti .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder