27 Ekim 2012 Cumartesi

27 Ekim 2012

Ohhhhaaaaa tam 11 gün olmuş ben yazmayalıııı!!!!!!!!!!!!!!!

Tabiii ben parelel evrende " hayat bana gülmüş , köşe villa pozisyonundayken" sizi ve kendimi ve canımdan çok sevdiğim blog2umu unuttum :))))

Valla bi parelel evren var ben gittim gördüm iyi ve kötü gene burası gibi aynı sığlıklta beraberler. Bi ara gitmedim de başka mahalle falan sandım ama meğer gitmişim çünkü şahsen ve hem kimyasal hem biyolojik hemde historic olarak 23 yaşımda idim ve herşeyden güzeli de oydu. Sandımki facebook falan icat ederim ama daha internet yok orda ve sadece  hesap makinası teknolojisi üstelik yeşil flöresan renkte o kadar kötü yaniii....

Sonra uyandım yani döndüm diyelim , teknik puanlar iyi ama artistiklerde yine berbat vaziyette olan bir dünyadayım.

Bayram istediğim ve planladığımdan çok farklı geçti mesela gece 05 te hastanede uyumakta olan nöbetçi uykucuları uyandırmaya çalıştım ve suratlarında hep mutsuz bir ifade gördüm , neticede hasta olan ben değildim ama genede uyandırdığım için özür dilemedim !!!

Sonra çok acayip yemek yemek denilen şeyin bizim bayramalarımızın "HAS"  ı olduğunu anladım ve yedik yaniii işte her telden ama Ayşe Halama ve onun ellerine sağlıkla başlayan ve bunu okuyup yuhhhh diyebilme ihtimaline karşılık eli kolu bizim için çalışmış herkesin emeğine sağlık diyerek baklavalara, çorbalara, sarmalara, böreklere, tereyağ ve ballara, fırında pişmiş olağan üstü dolmalara teşekkür teşekkür teşekkür.

Bu bayram ve öncesinden beri başta babamı sonra annemi ve Ankaraya ait herşeyi ve herkesi çok özledim. Çok özledim çok özledim......Gelemedim işte , gelemiyorum işte yıllardır so sorry!!!

Burda ben bazı değişiklikler yapacağım , fotolar falan olacak ama daha bi sevişemedik bunla nedense ben onu unutuyorum o beni dürtmüyor :))

Yarın abim , yengem, ve Dorukum geliyor kahvaltıya çok özledim hepsini ama en çok Dorukumu. Eşşek sıpam kocaman oldu . Sınavı kazanınca diskoya gşdeceğiz anası danası olmadan öyle yanii. Birde eğer isterse ona tenis raketimi hediye edeceğim.

Özlemekle ilgili face de eksik kaldı ben bu bayram çok özledim işte!!!!!!!!!!!!! Yaşlanmış olabilirim ve böyle bir göstergesi olabilir ama ben çok özledim evimi, şehrimi, anamı, babamı, bildiğim sokakları, arkadaşlarımı, gardaşlarımı, kuzenlerimi bir de farklı sevdiklerim var onları ... Özlediklerim sadece Ankara'da değil bu İzmirde de özlediğim ama göremediklerim var , niye bu kadar özledim niye bukadar duygusala bağladım bilmiyorum ama SENİ ÇOK ÖZLEDİM !!!

Annem lahana dolması yapmış ve dondurucuda benim gelmemi bekliyor ben ona salça hazırladım göndermeyi bekliyorum, kitap benim okumamı bekliyor, esen ona sınırsız isteklerini yerine getireceğimi sanıyor, emre futbolcu olmayı hayal ediyor , film içinde film devam ediyor , kavurma çok güzel olmuş valla çok güzel olmuş okuyan kayınlarım blsinler yaniii :))

Öperim sevgiler yazdık iste.

Not: Format değiştireceğim ve fotoğraflarla konuşacağım ama tatil bitsin sonra.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder