11 Ekim 2012 Perşembe

12 Ekim 2012

Allah korusun yarın olmadan yarın gibi yazıyorum ve birazda ürküyorum doğrusu...

Sabahın köründe uyandıktan sonra emre ve esenle mavişehire gidilip çok ama çok fena bişey olan iğne olunacak ( bu arabesk süreç yaklaşık 3 sn sürüyor olsada ben her defasında geriliyorum) İğne alerjik reaksiyon verecekmi beklentisi manasız 30 dakka hastane koltuklarında geçiyor ve vermiyor ama yinede bekliyoruz işte ve gene bekleyeceğiz Aydınlık gazetesini okuyarak .

Kız ismi : Esen             Erkek İsmi: Emre ( araştırma isteğim yok , cepten aldım )

Şarkı : TVem de coşkun sabah çıktı ne söylerse o olsun " Haberin varmı seni çok sevdiğimden" napalım bu çıktı işte:))

Şiir :  Ercanın sayfasından aldım , bulmadım bile ...
Şimdi açsam pencereyi de beklesem.
Sen gelsen.
Olmaz ya hani geliversen.
Hiçbir şey sormasan.
Hiçbir şey söylemesen.
Sussam.
...
Sussan.
Sussak.

Susuşların anlattığını dinlesek.
Sırt sırta otursak.
Katılasıya ağlasak.
Sormasak birbirimize sebebini.
Sonra dönsek yüz yüze.
Sarılsam.
Sarılsan.
Sarılsak.

Ve yine hiçbir şey konuşmasak.
Ama anlasak.
Ne vardı sahi.
Olmaz ya.
Hayal ya.
Hani diyorum; olsa ne vardı.

Pinhan
 
Yemek : Lütfen dışarda yiyiniz ve ne istiyorsanız onu yiyiniz , en pis şeyler olsun ama cuma cuma keyifle yutun hepsini.
 
Kitap: Çizgi roman Evrenin tarihi
 
Telefon : Anneyi babayı aramayı unutmayın önemli onlar
 
Test : Yaprak test diye kavram var bu ülkede almaktan imtina etsemde var ama ..
 
Akşam: 12 ekim olarak balkonda sanırım rakı olur bide çok sıkılırım sanırım
 
Gündüzü atladım:  Benimkiler yetmedi diğer çocukların anneleri ve çocukların ta kendisiyle bir başka çocukların evine gideceğiz . ÇABAMA SAĞLIK !!!!
 
Şu an : Odada uyuma numarası yapan mis gibi banyo sonrası kokan sıpalarımın kikirdemesi sesine duyarsz ama bi şekilde duymaya çalışan beyin ve kulak ikilisi bende o bende:))
 
Oldu benden bu kadar , sevgi acayip bişey , bakış açısı da tabii. Kıskanmak diye bişey de var ama susalım .
 
Mucksssssss
Devamını Gör

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder