5 Kasım 2012 Pazartesi

05 Kasım 2012

Yahşi Batıyı tekrar seyrettim , ilk seyrettiğimdeki hayal kırıklığını yaşamadım yalan değil yanii...

Sabahtan beri Merkürle beraber geri geri giden bi durum yaşadığım için çokta anlatacak bişey olmadı, yemek bile çok alt sıralardan geldi yendi bitti .

Rüyamda hep güldüğüm hatta gülmekten "dur bi dhaaaaaaaaaaa" dediğim fotoğraf çektirmelerim vardı arkadaşlarımla hayırlara vesile olsun, galiba çok güleceğim ve bissrrü arkadaşımla beraber kafa kol durumları olacak günlerim geliyor diye yorumluyorum :))

Yazmak istemeyerek başladım aslında ve sanırım hala da devam ediyor bu hissim .

Boşvererek ve ama 86 çeşit kafamda senaryo yazarak bazı konuları düşünüyrum bunları bahsetmekte istemiyorum. 

Yaaa varya bu melekler ve onların yanımda yöremde olduğu olgusuna artık inanıyorum. Kasvetten bayılmak üzereyken beni hep güldürebilen bi konuşmanın içine girip yeniden yazmamın eğlencesine demesemde zevkine varabildim işte.

Bulut Atlası geçen günde yazdımy ya ona gidilecek
Tulumun paçaları terziye verilecek
Limon alınacak
Şalgam içmem lazım Adanadan organik şalgam kutusunda gelen çok iyiyidi o sipariş edilecek
Güneşin içli köftesi tekrar yenecek
İşler güçler internetten seyredilecek
Uykuma ben kapris yapmaya başlayacağım ve ya sev ya terk et diyeceim
Yaseminden gelecek günün olumlaması beklenecek
Ctesi için hem Erol ile hem Gamzelerle program yapılacak
Saç boyanacak
Beni güldüren, gülümseten, buna vesile olan, direk içindeolan herkese kalbimin en içten ve samimi yerinden kocaman teşekkür edilecek
Anneme çanta bakılacak
İzmirin o güzel peyniri vakumlatılıp ankaraya taşınacak
Salça unutulmayacak
Arada kendim içinde bişeyler yapmam lazım ama oda olur , bigün olur
Sabah çocukları ing ve matematik çalıştırp kek ve börek beslenmesiyle okula yollanacak
Bi ara kokaine falan başlanacak :)


Yemek siparişleri yapılacak

Ama gidiş haftası yaaa hep gülünecek , eğlenilecek, sinir stress olmayacak , herkes sevilecek, Ankaraya varıncada özlenecek insanlar olacak , sarılacaklarım gibi.

İyiki varsınız kalbimin pislenmesine , kirlenmesine, durmasına, içime şeytn kaçmasına izin vermeyen sevdiğim hepinize çok teşekkür ederim sayenizde yaşlanmıyorum hep gülüyorum ve güzel bakıyorum size.

İyi uyuyun, güzel rüyalar görün , bende perili eve bakınca bana işlemeyen cin muhabbetiyle gece uyumasamda kestireceğim saçım için model düşüneyim :)

Kiss+es

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder