2 Kasım 2012 Cuma

02. Kasım 2012

Selammm,

İyi haber bugün dört sıpayı çalıştırdım sınav sonuçları 100-100-97-90 hepsini öperek tebrik ettim kendim içinse bişey yapmadım doğrusu :)

Cumaları seviyorum , yemek yaparken bile sanki haftanın sonu bi daha yemek yapmayacakmışım gibi sevinçle yapıyorum bide güzel oluyor şans işte .

Çok uykum var ve yatmak üzereyim haftya bugün ankarada olacağım duygusuna sarılıp deliksiz uyumak istiyorum.

Dün çok yanlış bişey yaptım ve tüm gün ona kafamı taktım. Bi mesaj yazdım cepten, son derece anlamsız gereksiz ve münasebetsiz oldu :((  Sanırsın çok önemli gerekli ama değildi ve fakat bi an geliyor ben benden kaçıp abuk sabuk şeyler yapıyorum. O mesaj çok gereksizidi ....

Yalan dünya çok sıkıcı , birileri fransız şarabı hüpletiyor, sigara bana iğrenç geliyor , çiğ köfte muhteşemdi , hala elbise almadım nişan için , yarın doğum günü var ona hediye bakmam lazım, kaynak kitaplar ve ödevleri bitmek bilmiyor, ben ise sıkılıyorum bu ortamlardan...

Merkür geri gidiyor , iletişim sorunu ileri koşuyor ben hiçbirine adapte olamıyorum.

Uyumak ve uyandığımda ohhh be rüyaymış diyerek kalkmaya niyet ediyorum.


Hörmetler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder