28 Kasım 2012 Çarşamba

29 Kasım 2012

Bi garip döngü bu....

Ayın hem tutulduğu hende dolunaya erdiği bi gün işte bugün, kapitalist astroloji acayip kırdı parayı :))

İçimden çok yazmak gelen bi akşam , enteresan ama öyle ama trajedim ise yazamıyor oluşum .... 

Ben kafayı şu cami meselasine taktım, Beyoğluna, Çamlıcaya, bahçeme , meydana , seyrana.  İbadet etmek ve ibadet etmeye el olmak ne yüce bir duygudur hayatta veeeee o ibadette keşke olsaları sıralamak istemekteyim

1- İstanbulun en tepesine kuracağınız / mimari harikası olacak cami projesine katkı için; sanat merkezi salonu da kurun ve sadece çocukların eserleri sergilensin+ diğer yanına kadın merkezi de kurun hem sohebet hem tedbir yeri olsun +  islahane de kurun ve tüm duvarlarını ağzı yüzü kanlar içinde kadınlar, tecavüz manyağı adamlar hatta mağdur eşşek, at resimleri olsun , ölmüş ve yerlerde kanları akarken evlatları başında ağlarken kadınların resimlerini dev posterlerle koyun!!!! Hutbelerde imamlarınıza lütfen buyruk verin o resimlerie erkekler baksın , ALLAH adına şefkat babalık, kocalık nedir öğretin!!!! ,  erkekleri eğitebilecek insan sevgisi olan hocalar , imamlar, cemaat oluşturun.

2- Muhteşem yüzyıl bitmesin diye ben olsam daha entrika daha fantazi ve sexxxxx yazardım , seyrederim çüşşş desemde seyrederim kardeşim . TRT belgeseli nasıl seyrediyorsam kendi saatinde bunuda ayrı seyrederim , ejdat meselesi de ayrıca çok tartışılır yazamayacağım şimdi

3- Yüzyıllık yanlızlık bitti / neticede yıkıldım

4- Hepsi hikaye , başka bişey yazmak isterken , kıvıra kıvıra dansöz gibi bambaşka şeyler yazınca kesmekten başka bişey yaparsam insan olmiyim.

Kestim.

Bi arkadaşım yazmıştı

Özlediklerimle çok konuşunca , hatta lüx kamara kavuşunca ve ama kavuşamadığın özlediklerin de bi gerçekse tabii şaşırıp , tabii anırıp, tabii telefona bakıp bakıp susup oturacaksın bebeğim diyen kişinin gözlerinden öperiz :))

Olmadı , istedim yazmayı ama olmadı . SO SORRY !!!!



"Sevgilim olsun istemiyorum Svdiğim olsun istiyorum "  ne güzel söz dimi???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder