28 Aralık 2012 Cuma

29 Aralık 2012

Öpüyorum baştan hepinizi

Unutkan mıyım, hasta mıyım , çorbası tasta mıyım?.... Blogtan bana mesaj gelince 3oda1salonumu hatırladım , zalim ve ruhsuz bir kalbim var demekki :(((

Aylardır kafaya takmıştım saçlarımı kestireceğim diye ve bugün yaptım , tam istediğim gibi oldu kısacık, 80 model , ve çabasızzzzzz :))

Esin otobüste şu an ve sabah 6.30 da burda olacak , bu yılbaşı sempatik bi kızla daha da güzelleşecek ve bizi fena heyecanlandırdı

Okadar çok şey olduki , mesela ben okdar güzel balık yapmaya başladımki havam 1500 , ve mesela hala bana küs olanların neden küs olduklarını bilmiyorum since 1991 .... daha yakında küstürdüklerimde var ama sebepte haklı oldukları için benim susup oturmam lazım tabiii .... Çocuklarda istikrar yerlerde sürünüyor bi 100 alıyor bi 45 ben öğretmen olsam rehberlik servisine yollardım onları. İkinc el kitap satan bi yer buldum sonunda bornovada ama 3 defadır hep 1. el kitap alıyorum kendisinden :)) Konuşmak istediğim insanlar var .
2012 ne acayip bi yıldı , hızlandırılmış kurs gibiydi , finalinde kalbime -gözüme huzur verdi umarım 2013 te o huzur benimle ve bizimle kalır. Konuşmak istediğim isnsanlar var , onları önemsiyorum ama hayatta onların hayatı ben neyim ki?..

Kitaplardan yaptımız ağaç dünyanın en şahane ağacı oldu , çok ama çok güzel oldu , nefis oldu, efsane oldu :)

Cingıl bells melodisi heryerde , ben sabah ve akşamları derslerde, kafam o şeker bebelerde, kalbim bambaşka biyerde, esin otobüste, annem ankaraya vardı, yasemin kızgın, serpil muhteşem, gamze fingirdek, tolu 7 kapıdan henüz ayrıldı ben 00.00 da uçuş mdundayım:)

Ben sadece okuyucu olmalıyım , yazmak çok zorrrr çoookkkkk.

Tatlı rüyalar .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder