3 Kasım 2012 Cumartesi

03 Kasım 2012

Selam,

Bugün öyle güzelki hem "anammmm anammmm garip anamın hem de en sevdiklerimden biri olan Gamzemin yaşgünü" ikisiylede yanyana olamadım ama sevgimi ve özlemimi gönderttim koccamannnn

Doğumgünü kutlaması vardı karşı komşuda bebeler yine coştular analar yine tıka basa yediler ben ise hepsini ikiye katladım o süper kısırda...

Kılıçdaroğlu geldi bizde gittik el sallafdık , alkışladık, övünçlendik, vs vs . Çok seviyorum onu ve sempatik duruşunu ama ben Berlusconi'yide çok sempatik buluyordum :))

Bugünnnnn kendime hayatımdaki en abiye en açık saçık en manasız abiye kıyafeti aldım ctesi nişan varya ona adapte oldum ve sırtı açık önü kapalı upuzun bir tulum aldım kendime. Amma uzunmuş bacaklarım dedim giyince ve bi havalara falan girdim yaniiii :)

Kızgın gibi görünen tipim, konuşmam, yazılarım olmasa daha iyi olur bende özeleştiri yapmak istedim. Yani aslında söylenmek sporunu yaparken kızgın görünmek ve anlaşılmamak bana tuhaf gelsede gerçek herkesin tuhaf olmadığı yönünde ve benim matematikte bir karmaşa yarattığıma çıkıyor.

Geçen wushu turnuvasında federasyon başkanı geldi ve ben saf saf adamı dinelrken aynen şunu söyledi " Wushu anlatılmaz yaşanır elhamdülillah"  ve ben duyduğumda kahkaha atmammak için ağzımı kapadığımda tabii olan ve çıkan burnumdan olmak suretiyle koşarak tirbünleri terkettim :) Bunu şunun için yazdım kafalar çalışıyor tabiii kimseye zeval gelmesin ama canım babama bana ve hepimize zamanında 15 te bir cumaları beyin salatası yapmasından dolayı çok teşekkür ediyorum. Kimseye beyinsiz demiyorum ama beynimizin farklı bölgeleri çalışıyor buna inanıyorum. Mesela hayatımda en iyi espri yaptığım ve ve espri yeteneğine inandığım bi babam var bi yasemin var bi abim var bide bikaç kişi daha var. Babamı çok seviyorum ona hayranım ve anneme dayanabildiği için tam 50 yıldır hayretler içerisindeyim :) Annemide seviyorum ama zor kadın yaniii çok zorrr sanırsın hanedan ondan soruluyor ....

Neyse yemek süperdi kıskanmayın diye yazmıyorum, TV8 de komedi uzay filmi vardı ben beğendim ama adını unuttum.

Ercan ona kızdım sanmış ben kızmayı bilmemki aslında :) Çemkirmek deseler evet ama kızmak ayrı bişey sevmem de yanii kızmayı kim kime niye ne hakla kızsınki?

Gamze pastanede yaşgünü kutlamış bensizlik tabii adamı yanlış arkadaşlara yanlış ortamlara iter sonra gider tiramusu yer oturursun bebeğim. İyiki doğdun ama ben buna aylarca güleceğim doğrusu.

6 gün kaldı gidiyommm ankaraya o acayip abiye tulumla fink atacağım ankarada. Bide kızlarla gündüz bişeyler yaparız .

Bana piyango çıkacağına inanıyorum hala

Çocukları yani benimkiler hariç ders çalıştırmaya ve süpermen yapmaya devam edeceğim

Yeniden evde yoğurt yapmaya başlamam lazım çünkü diğerlerini yiyemiyorum

Yarın balık yemek istiyorum hemde hamsi mısır ununda ve yanında tava olan bir balık bol ekşili birde kocaman bir salata inşallah
Bi şarkı dinledim bugün Nilüferden taaa81 den kalma iyi seyirler diyemeyeceği iyi dinlemeler :)








Üzdüğüm kırdığım kim varsa özürrrrr ve  sizde beni üzmeyin iyi geçinelim gidelim. Ben küslükleri kavgaları hiç sevmiyorum ve çok alınıyorum.

13 kasımda hayatımın iş teklifini alacakmışım ( ref : Susan Miller ) bekliyorumm :))

Öptüm , seviyorum, balkon, sigara , kitap,uyku , rüya,sennn....













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder