4 Kasım 2012 Pazar

04 Kasım 2012

Merabaaa,


Dün gece acayip bi rüya gördüğüm için olabilir mi bilmiyorum ama bugün ne oldu nasıl geçti ben ne yaptım hiç hatırlayamıyorum. Sanki Tanrı bu gün için meleklerine JET HIZI verdi onlarda geldi geçti üstümüzden.

Geç yattım ama herzamanki gibi erken kalktım ( son kalkıştan bahsediyorum ) yoksa gece boyunca bayağı kalktım ve karşımda restore edilmeye başlanan eski binayı seyrederek ve mahallenin tek uyanık yaratığı olarak o eve bakarken , dünkü doğumgününde anlatılanlar aklıma geldi birden ve ödüm koptu yaaa!!! Merdiven altındaki altınlar ve bulunmasına izin vermeyen 3 harfliler .... Bu diyalogda 3 harflileri en az 3 defa tekrarlattım çünkü anlamadım yani ama işte yeni moda buymuş onların adı :)Neyse kazulet gibi duran 3harfli yapıdan başka bakacak açım olmayınca stress diz boyu oldu ama pozitif inançta eksik olmamın negatif inançlarda da faydasını gördüm ve 2 dakkada unuttum ve korkudan sıyrıldım. :))

Dünkü balık amigoluğum elimde patladı ve balık falan yoktu çünkü saat çok geç olmuştu üşendim gitmeye. Ve fakat süper bir yoğurt vardı ineğe, onu besleyene, sütü sağana, ve yoğurda dönüştüren tüm emekçilerin ellerine sağlık. Tabii ekmek arası yoğurt yemedik ama yaptığımı bi daha yapamıyabilirim diye , şans kapımı böyle çalınca bazı yemekleri yazmak istemiyorum. Sizin için pide ayran diyorum ama gece oldu o da olmaz artık.

Yasemin seni merak ediyorum !!!

Saçlarımın rengini yarın yada salı değiştiriyorum vatana millete hayırlı olsun bana da ohhh beee zamanları başlasın Kırmızı kafa dolaşmak zorunda kalmayacağım artık. Bitti ogünler heeeyyyyyttttt!!!!!

Bugün elimden en az 500 tane eski fotoğraf geçti ve zaman durmuş galibaki bittiğinde akşam olmuştu:) Vallahada yaşlanmak tanımlarına buda eklenmeli fotoğraflara bakmak değil onlarla sanki otobüs yolculu yapmak kadar vakit geçirenler yaşlanmış oluyorlar demekki :)

Televizyonda manda sütü ve yoğurdunun faydalarını dinleyince bulamayacağımı bildiğim için çok ezik hissettim kendimi ama bir zamanların Esin Moralıoğlunu TV de görünce çok şükür Allahım sana dedim, o ne olmuş öyle estetikmidir nedir "android " gibiydi.

Annemle konuştum ve nişandaki kıyafetini öğrenince , onun Nebahat Çehreden daha üstün benim ise Fukaeri den farksız olduğumu anladım , KONTRAT bu işte onun ruhu saten , benimki penye :)

Yarının benim için tek kötü tarafı var kimse bana yüz masajı yapmayacak ve ellerimi ovar gibi ama aslında gıdıklar gibi masaj yapmayacak çünkü o sadece pazar lüxüm benim. Emre ve Esen her pazar biri elden biri yüzden beni nasıl güzel uyandırıyorlar ve fakat hafta içi ise olmuyor olmuyor olmuyor ühüüüü, ben onları saçlarından başlarından ve kıçlarından öperek uyandırıyorum .

Anamla babamla konuştum, abimle konuşmadım belki maç falan vardır ama bilmiyorum ( ayıp olmuş olabilir kaç gün oldu konuşmayalı ), herkesi öpüyorum , yeminlen kilo almaya başladım buna çare bulmam lazım, bi şarkı çalmam lazım, gamzeye bu akşamda gülmem lazım, yasemini aramam lazım, kurutma makinasından çamaşırları çıkartmam lazım, bide mutlu olmam lazım... O zaman yapmam lazımlara başlıyorum ve ayrılıyorummmm


Sevgi , hörmet, kiss+es

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder